fredag 18 november 2011

Lägger in en liten uppdatering om veckan. Vi har som sagt mycket lugnare i skolan nu än vad vi är vana vid. Har endast föreläsning två dagar i vecka. Så nu gäller det att inte bli allt för bekväm. Försöker sitta lite med böckerna varje dag så det inte ska bli för tungt sen när tentan väl närmar sig. I tisdag stannade jag kvar i Växjö och hade en myskväll med Viktoria. Vi lagade god mat och hade det mysigt framför tv:n. Kollade bland annat på Kär och galen, men det måste jag säga var en riktig flopp. Hade högre förväntningar på det programmet.
I torsdags var tiden inne för urnsättning och ett definitivt sista farväl. Har aldrig varit med om det innan. Det var en fin sista stund. På ett sätt känner jag mig mer bekväm med tanken att det är en urna begravd i marken.
Idag gick jag och Viktoria på stan en stund på förmiddagen och ikväll hockey i Borohallen.
Hästarna har fått lite skritturer de senaste dagarna då de har vaccinerats. Imorgon ska vi byta staket i hästarnas huvudsakliga vinterhage så de inte ska kunna ta sig ut mer.

Tänder ett ljus för alla de som vi saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar