tisdag 22 november 2011

Helgen. 18-20 november

Har haft en jättebra helg. I fredags var jag och kollade på hockey i Borohallen. JAG VET! Jag på hockey, men det var mest för att Sandra och Ida var där. Mindre kul vad dock att Ida var brun som en pepparkaka. Sandra ska ju dessutom snart iväg till Thailand och kommer väll hem som en pepparkaka hon med. Nejdå, jag är inte avundsjuk. I lördags satte vi upp nytt staket till hästarna och på kvällen bjöds det på utgång. Jag hade en jättekul kväll, och tack Sandra för att du tittade förbi trots att du var trött efter jobbet. Att Rickard sedan försvann och vi fick leta är ju en annan femma. Allt som allt en bra kväll. Söndagen bjöd på soffhäng. Skönt att bara kunna unna sig en dag när man inte gör så mycket. Åkte in till ridhuset och tränade på kvällen. Det var min helg. Hoppas ni andra har haft det bra också.

1 kommentar: